[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
OCENJEVANJE ZNANJA – KODU
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_4,1_4″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
POMOČ pri delu
Na slikah imaš prikazan izgled otoka.
Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:
ON LAND (na zemlji), TYPE (vrsta zemlje), ON WATER (na vodi), BOOM (predmet eksplodira), SLOWLY (počasi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), ONCE (samo enkrat)…
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Točkovanje:
Krepko zapisana naloga:
1 točka.
Modro zapisana naloga:
2 točki.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
TOČKOVNIK:
16 točk — 21 točk (2)
22 točk — 28 točk (3)
29 točk — 32 točk (4)
33 točk — 36 točk (5)
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
- Odpri novi svet.
- Svet povečaj za 5 krat in ga naredi okroglega (otok).
- Na sredini ustvari dva okrogla jezera, ki sta med seboj povezana z ozkim kanalom.
- Debelina sveta.
- Brisanje in ustvarjanje jezer.
- Oblikovanje in risanje dna.
- Polnjenje jezera z vodo.
- Debelina sveta.
- Dno jezera pobarvaj z drugačno barvo.
- V jezero postavi dve hobotnici.
- Eno hobotnico pobarvaj rdeče in drugo modro.
- Za vsako hobotnico posebej ustvari pot po kateri se bo gibala. Plavati mora iz enega jezera v drugo.
- Pot rdeče hobotnice pobarvaj rdeče in pot modre hobotnice modro.
- Hobotnici moraš dodati program:
- Rdeča hobotnica se mora po poti gibati hitro.
- Modra hobotnica se mora po poti gibati počasi.
- Na severni strani otoka ustvari gorovje.
- Gorovje mora biti poraščeno z drevesi.
- Drevesa pomanjšaj na velikost 0,7.
- V okolico jezera postavi skalo (kamen).
- Kamnu moraš dodati program:
- Ko kamen pade v vodo, dobiš 5 točk rdeče barve.
- Ko kamen pade v vodo, eksplodira in izgine.
- Kamen s programom kopiraj in ga 10 krat prilepi na različna mesta okoli jezera.
- Na južni strani otoka postavi ROVER.
- Roverja zmanjšaj na velikost 0,5.
- Roverju moraš dodati program:
- Roverja lahko premikaš po otoku s pomočjo puščic.
- Ko preteče čas 60 sekund, se igra konča.
- Ko rover pade v vodo in se dotakne dna, se igra konča.
- Ko rover zbere 50 točk, zmagaš.
- Narejeno igro shrani pod imenom OZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: OZ AlešC
- Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2019/10/ozadje1.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on”][/et_pb_image][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2019/10/ozadje2.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]