VAJA 1 – Seštevanje

Napisati moraš program v katerem bo poljubno izbrana žival seštela dve števili. Napisana imaš kratka navodila in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA1 seštevanje. Pomagaš si lahko z začetniškimi rešitvami programerskih težav. Vsaka naloga ima več možnih rešitev. Vsak program vsebuje tudi del, ki ga moraš “pogruntati” sam.

  1. Izbriši figuro mačke, vstavi figuro poljubne živali in spremeni ozadje.
  2. Živalca te vpraša po imenu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
  3. Živalca te pozdravi in počaka 5 sekund.
  4. Živalca ti pove, da rada sešteva in počaka 5 sekund.
  5. Živalca te vpraša po prvem številu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
  6. Živalca te vpraša po drugem številu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
  7. Živalca pove rezultat seštevanja, ki čez 2 sekundi izgine.