VAJA 1 – Seštevanje
Napisati moraš program v katerem bo poljubno izbrana žival seštela dve števili. Napisana imaš kratka navodila in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA1 seštevanje. Pomagaš si lahko z začetniškimi rešitvami programerskih težav. Vsaka naloga ima več možnih rešitev. Vsak program vsebuje tudi del, ki ga moraš “pogruntati” sam.
- Izbriši figuro mačke, vstavi figuro poljubne živali in spremeni ozadje.
- Živalca te vpraša po imenu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
- Živalca te pozdravi in počaka 5 sekund.
- Živalca ti pove, da rada sešteva in počaka 5 sekund.
- Živalca te vpraša po prvem številu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
- Živalca te vpraša po drugem številu (Ustvariti moraš novo spremenljivko.).
- Živalca pove rezultat seštevanja, ki čez 2 sekundi izgine.
(Skupno 189 obiskov, današnjih obiskov 1)