VAJA 6 – Prehranska igra
Napisati moraš program v katerem z ribiško mrežo loviš zdravo hrano in se izogibaš nezdravi. Napisana imaš kratka navodila in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA6 prehranska igra. Pomagaš si lahko z začetniškimi rešitvami programerskih težav. Vsaka naloga ima več možnih rešitev.
- Potrebuješ novo ozadje. Izgled si izberi sam.
- Izbriši muco in namesto nje vstavi figuro osebe. Oseba se mora pojaviti na začetku in razložiti pravila igre. Nato izgine in prične se igra.
- Potreboval boš figuro ribiške mreže. Poiščeš jo na internetu in jo vstaviš. Ribiška mreža se mora premikati s pomočjo miške. Ko se z njo dotakneš zdrave hrane ti prišteje točke in odšteje, če se dotakneš nezdrave hrane. Namesto ribiške mreže lahko vstaviš tudi poljubno figuro za lovljenje (lonec, zajemalko…).
- Potreboval boš figure zdrave in nezdrave hrane. Predlagam tri zdrave in tri nezdrave hrane. Lahko jih najdeš v knjižnici programa ali internetu.
- Vsa hrana se mora pojavi zgoraj in potovati proti dnu (padajoče črke). Na vrhu odra se pojavi na naključnem mestu. Ko se dotakne ribiške mreže, mora izginiti.
- Igra naj se konča, ko preteče določen čas (uporabi štoperico).
- Ko preteče določen čas, se ozadje zamenja in pojavi se napis KONEC in izpiše število doseženih točk.
- Potreboval boš eno spremenljivko, ki jo poimenuješ TOČKE.
Predlagani dodatek za popestritev igre.
- Hrana s časom trajanja igre pada vse hitreje in postajati vse manjša.
- Hrana spreminja obliko in barvo.
- Potreboval boš več spremenljivk: hitrost, velikosthrane…
(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)