VAJA 6 – Prehranska igra

Napisati moraš program v katerem z ribiško mrežo loviš zdravo hrano in se izogibaš nezdravi. Napisana imaš kratka navodila in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA6 prehranska igra. Pomagaš si lahko z začetniškimi rešitvami programerskih težav. Vsaka naloga ima več možnih rešitev.

  1. Potrebuješ novo ozadje. Izgled si izberi sam.
  2. Izbriši muco in namesto nje vstavi figuro osebe. Oseba se mora pojaviti na začetku in razložiti pravila igre. Nato izgine in prične se igra.
  3. Potreboval boš figuro ribiške mreže. Poiščeš jo na internetu in jo vstaviš. Ribiška mreža se mora premikati s pomočjo miške. Ko se z njo dotakneš zdrave hrane ti prišteje točke in odšteje, če se dotakneš nezdrave hrane. Namesto ribiške mreže lahko vstaviš tudi poljubno figuro za lovljenje (lonec, zajemalko…).
  4. Potreboval boš figure zdrave in nezdrave hrane. Predlagam tri zdrave in tri nezdrave hrane. Lahko jih najdeš v knjižnici programa ali internetu.
  5. Vsa hrana se mora pojavi zgoraj in potovati proti dnu (padajoče črke). Na vrhu odra se pojavi na naključnem mestu. Ko se dotakne ribiške mreže, mora izginiti.
  6. Igra naj se konča, ko preteče določen čas (uporabi štoperico).
  7. Ko preteče določen čas, se ozadje zamenja in pojavi se napis KONEC in izpiše število doseženih točk.
  8. Potreboval boš eno spremenljivko, ki jo poimenuješ TOČKE.

Predlagani dodatek za popestritev igre.

  1. Hrana s časom trajanja igre pada vse hitreje in postajati vse manjša.
  2. Hrana spreminja obliko in barvo.
  3. Potreboval boš več spremenljivk: hitrost, velikosthrane…

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost