VAJA 5 – Učenje rek

Napisati moraš program, ki ti bo pomagal pri učenju o značilnostih slovenskih rek. Napisana imaš kratka navodila in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA5 učenje rek. Pomagaš si lahko z začetniškimi rešitvami programerskih težav. Vsaka naloga ima več možnih rešitev.

  1. Potreboval boš dva ozadja. Na prvem ozadju naj bo slika poljubne slovenske reke. Na drugem ozadju pa slika zemljevida slovenskih rek. Obe sliki najdi na internetu. Sliki shrani v svojo mapo. Na ozadju kjer je slika reke moraš napisati tudi naslov. Glej sliko odra.
  2. Samostojno moraš izdelati dve figuri, ki ti bosta predstavljala gumb začetek in gumb navodilo. Obe figuri vstavi na ozadje kjer je slika slovenske reke. Glej sliko odra.
  3. Potreboval boš figuro, ki bo označevala določene reke. Lahko je krogec, kvadratek ali kaj drugega. Figuro izberi iz knjižnice figur ali jo poišči na internetu. Označiti bo potrebno 10 slovenskih rek. Zato boš potreboval 10 takšnih figur. Lahko jih poimenuješ po rekah. Vsako figuro postavi na ozadje kjer je zemljevid rek na ustrezno reko, ki si si jo izbral. Glej sliko odra.
  4. Ko pritisneš zastavico se mora prikazati začetni oder (slika reke z gumbi). Ko klikneš na gumb NAVODILA, se mora na odru pokazati nova figura (ozadje) kjer je razloženo kaj moraš početi. Ko klikneš na prikazana navodila, se mora prikazati začetni oder.
  5. Ko klikneš na gumb ZAČETEK, se mora prikazati drugo ozadje z zemljevidom slovenskih rek in oznakami na rekah.
  6. Ko se z miško postaviš na barvno oznako reke, se ta mora povečati (100 krat). Na sredini povečane oznake naj bo zapisano ime reke.
  7. Ko z miško klikneš na oznako reke, pa se mora prikazati nova figura (ozadje) z opisom reke. Ko klikneš na opis reke, se mora zopet prikazati zemljevid rek.
  8. V celotnem programu boš potreboval tudi eno spremenljivko.