Pri delu in pisanju programov si lahko pomagaš z že narejenimi vajami ali rešitvami programerskih težav.
- Pridobljenih 10 do 13 točk, bi ti prineslo oceno ZADOSTNO (2).
- Pridobljenih 14 do 17 točk, bi ti prineslo oceno DOBRO (3).
- Pridobljenih 18 do 20 točk, bi ti prineslo oceno PRAV DOBRO (4).
- Pridobljenih 21 do 23 točk, bi ti prineslo oceno ODLIČNO (5).
NALOGE, KI JIH MORAŠ OPRAVITI V SCRATCH-U.
- Izbriši figuro MAČKA. (1 točka)
- Vstavi figuro iz knjižnice: HORSE. (1 točka)
- Figuro preimenuj v KONJ. (1 točka)
- Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WINTER. (1 točka)
- Smreke okrasi z rdečimi novoletnimi bunkicami. (1 točka)
- Belo ozadje izbriši. (1 točka)
- Ozadje, ki ostane preimenuj v ZIMA. (1 točka)
- Figura konja ima dve sličici. Preimenuj ju v KONJ1 in KONJ2. (1 točka)
- Konj naj se ob kliku na zeleno zastavico premakne za 180 korakov. (2 točki)
- Ob zagonu programa se mora konj pojaviti na koordinatah X= – 57, Y= 17 in čakati 2 sekundi. (2 točki)
- Ko se Konj premakne za 180 korakov, se prične dvigovati na zadnje noge (animacija gibanja – dvigne naj se 15 krat.). (3 točke)
- Med dvigovanjem se mora Konju spreminjati barva. (2 točki)
- Konju dodaj ukaze, da ga lahko premikaš s tipkami: A – levo in K – desno. (2 točki)
- Ko se konj neha dvigovati, te vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi (Primer: Pozdravljen Bojan). (3 točke)
- Svoje delo shrani v svojo mapo pod imenom DRUGO PREVERJANJE (tvoje ime). (1 točka)
(Skupno 87 obiskov, današnjih obiskov 1)