OCENJEVANJE ZNANJA – KODU
POMOČ pri delu
Na slikah imaš prikazan izgled otoka.
Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:
ON LAND (na zemlji), TYPE (vrsta zemlje), ON WATER (na vodi), BOOM (predmet eksplodira), SLOWLY (počasi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), ONCE (samo enkrat)…
Točkovanje:
Krepko zapisana naloga:
1 točka.
Modro zapisana naloga:
2 točki.
TOČKOVNIK:
16 točk — 21 točk (2)
22 točk — 28 točk (3)
29 točk — 32 točk (4)
33 točk — 36 točk (5)
- Odpri novi svet.
- Svet povečaj za 5 krat in ga naredi okroglega (otok).
- Na sredini ustvari dva okrogla jezera, ki sta med seboj povezana z ozkim kanalom.
- Debelina sveta.
- Brisanje in ustvarjanje jezer.
- Oblikovanje in risanje dna.
- Polnjenje jezera z vodo.
- Debelina sveta.
- Dno jezera pobarvaj z drugačno barvo.
- V jezero postavi dve hobotnici.
- Eno hobotnico pobarvaj rdeče in drugo modro.
- Za vsako hobotnico posebej ustvari pot po kateri se bo gibala. Plavati mora iz enega jezera v drugo.
- Pot rdeče hobotnice pobarvaj rdeče in pot modre hobotnice modro.
- Hobotnici moraš dodati program:
- Rdeča hobotnica se mora po poti gibati hitro.
- Modra hobotnica se mora po poti gibati počasi.
- Na severni strani otoka ustvari gorovje.
- Gorovje mora biti poraščeno z drevesi.
- Drevesa pomanjšaj na velikost 0,7.
- V okolico jezera postavi skalo (kamen).
- Kamnu moraš dodati program:
- Ko kamen pade v vodo, dobiš 5 točk rdeče barve.
- Ko kamen pade v vodo, eksplodira in izgine.
- Kamen s programom kopiraj in ga 10 krat prilepi na različna mesta okoli jezera.
- Na južni strani otoka postavi ROVER.
- Roverja zmanjšaj na velikost 0,5.
- Roverju moraš dodati program:
- Roverja lahko premikaš po otoku s pomočjo puščic.
- Ko preteče čas 60 sekund, se igra konča.
- Ko rover pade v vodo in se dotakne dna, se igra konča.
- Ko rover zbere 50 točk, zmagaš.
- Narejeno igro shrani pod imenom OZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: OZ AlešC
- Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.


(Skupno 245 obiskov, današnjih obiskov 1)