PREVERJANJE ZNANJA – KODU

POMOČ pri delu

Na slikah imaš prikazan izgled sveta.

Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:

ON WATER (na vodi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), MOVE (premakni), BUMPED (zaleti, udari), END (konec), WIN (zmaga), EAT (poje, jesti)…

Točkovanje:

Krepko zapisana naloga:

1 točka.

Modro zapisana naloga:

2 točki.

TOČKOVNIK:

  • 14 točk — 19 točk (2)
  • 20 točk — 25 točk (3)
  • 26 točk — 28 točk (4)
  • 29 točk — 32 točk (5)
  1. Odpri novi svet.
  2. Svet povečaj za 4 krat.
  3. Na sredini ustvari jezero okrogle oblike.
    • Debelina sveta.
    • Brisanje in ustvarjanje jezera.
    • Oblikovanje in risanje dna.
    • Polnjenje jezera z vodo.
  4. V jezero postavi ribo.
  5. Za ribo ustvari pot po kateri se bo gibala.
  6. Pot obarvaj rdeče.
  7. Ribi moraš dodati program:
    • Riba se mora po rdeči poti gibati hitro.
  8. V poljubnem vogalu sveta ustvari gorovje.
  9. Gorovje mora biti poraščeno z drevesi. (Vsaj tri drevesa.)
  10. Drevesa zmanjšaj na velikost 0.5.
  11. V okolico jezera postavi 5 kovancev.
  12. Kovance povečaj na velikost 2.
  13. Vstavi figuro KODU.
  14. Koduja zmanjšaj na velikost 0,6.
  15. Koduju moraš dodati program:
    • Koduja lahko premikaš po svetu s pomočjo puščic.
    • Ko preteče čas 30 sekund, se igra konča.
    • Ko se Kodu dotakne kovanca, dobiš 10 točk (zelene barve).
    • Kodu kovanec poje.
    • Če se Kodu dotakne vode, se igra konča.
    • Ko Kodu zbere 50 točk, zmagaš.
  16. Narejeno igro shrani pod imenom PZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: PZ AlešC
  17. Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.
ozadje
ozadje