Home » KODU PREVERJANJE 2021

KODU PREVERJANJE 2021

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]

PREVERJANJE ZNANJA – KODU

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_4,1_4″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]

POMOČ pri delu

Na slikah imaš prikazan izgled sveta.

Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:

ON WATER (na vodi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), MOVE (premakni), BUMPED (zaleti, udari), END (konec), WIN (zmaga), EAT (poje, jesti)…
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]

Točkovanje:

Krepko zapisana naloga:

1 točka.

Modro zapisana naloga:

2 točki.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.14.7″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

TOČKOVNIK:

  • 14 točk — 19 točk (2)
  • 20 točk — 25 točk (3)
  • 26 točk — 28 točk (4)
  • 29 točk — 32 točk (5)

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]

  1. Odpri novi svet.
  2. Svet povečaj za 4 krat.
  3. Na sredini ustvari jezero okrogle oblike.
    • Debelina sveta.
    • Brisanje in ustvarjanje jezera.
    • Oblikovanje in risanje dna.
    • Polnjenje jezera z vodo.
  4. V jezero postavi ribo.
  5. Za ribo ustvari pot po kateri se bo gibala.
  6. Pot obarvaj rdeče.
  7. Ribi moraš dodati program:
    • Riba se mora po rdeči poti gibati hitro.
  8. V poljubnem vogalu sveta ustvari gorovje.
  9. Gorovje mora biti poraščeno z drevesi. (Vsaj tri drevesa.)
  10. Drevesa zmanjšaj na velikost 0.5.
  11. V okolico jezera postavi 5 kovancev.
  12. Kovance povečaj na velikost 2.
  13. Vstavi figuro KODU.
  14. Koduja zmanjšaj na velikost 0,6.
  15. Koduju moraš dodati program:
    • Koduja lahko premikaš po svetu s pomočjo puščic.
    • Ko preteče čas 30 sekund, se igra konča.
    • Ko se Kodu dotakne kovanca, dobiš 10 točk (zelene barve).
    • Kodu kovanec poje.
    • Če se Kodu dotakne vode, se igra konča.
    • Ko Kodu zbere 50 točk, zmagaš.
  16. Narejeno igro shrani pod imenom PZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: PZ AlešC
  17. Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2020/04/preverjanje2.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2020/04/preverjanje1.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]