PREVERJANJE ZNANJA – KODU
POMOČ pri delu
Na slikah imaš prikazan izgled sveta.
Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:
ON WATER (na vodi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), MOVE (premakni), BUMPED (zaleti, udari), END (konec), WIN (zmaga), EAT (poje, jesti)…
Točkovanje:
Krepko zapisana naloga:
1 točka.
Modro zapisana naloga:
2 točki.
TOČKOVNIK:
- 14 točk — 19 točk (2)
- 20 točk — 25 točk (3)
- 26 točk — 28 točk (4)
- 29 točk — 32 točk (5)
- Odpri novi svet.
- Svet povečaj za 4 krat.
- Na sredini ustvari jezero okrogle oblike.
- Debelina sveta.
- Brisanje in ustvarjanje jezera.
- Oblikovanje in risanje dna.
- Polnjenje jezera z vodo.
- Debelina sveta.
- V jezero postavi ribo.
- Za ribo ustvari pot po kateri se bo gibala.
- Pot obarvaj rdeče.
- Ribi moraš dodati program:
- Riba se mora po rdeči poti gibati hitro.
- V poljubnem vogalu sveta ustvari gorovje.
- Gorovje mora biti poraščeno z drevesi. (Vsaj tri drevesa.)
- Drevesa zmanjšaj na velikost 0.5.
- V okolico jezera postavi 5 kovancev.
- Kovance povečaj na velikost 2.
- Vstavi figuro KODU.
- Koduja zmanjšaj na velikost 0,6.
- Koduju moraš dodati program:
- Koduja lahko premikaš po svetu s pomočjo puščic.
- Ko preteče čas 30 sekund, se igra konča.
- Ko se Kodu dotakne kovanca, dobiš 10 točk (zelene barve).
- Kodu kovanec poje.
- Če se Kodu dotakne vode, se igra konča.
- Ko Kodu zbere 50 točk, zmagaš.
- Narejeno igro shrani pod imenom PZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: PZ AlešC
- Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.


(Skupno 115 obiskov, današnjih obiskov 1)