[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]
PREVERJANJE ZNANJA – KODU
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_4,1_4″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]
POMOČ pri delu
Na slikah imaš prikazan izgled sveta.
Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:
ON WATER (na vodi), QUICKLY (hitro), ON PATH (na poti – po poti), SCORE (točke), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), MOVE (premakni), BUMPED (zaleti, udari), END (konec), WIN (zmaga), EAT (poje, jesti)…
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]
Točkovanje:
Krepko zapisana naloga:
1 točka.
Modro zapisana naloga:
2 točki.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.14.7″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]
TOČKOVNIK:
- 14 točk — 19 točk (2)
- 20 točk — 25 točk (3)
- 26 točk — 28 točk (4)
- 29 točk — 32 točk (5)
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”Row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_colors_info=”{}”]
- Odpri novi svet.
- Svet povečaj za 4 krat.
- Na sredini ustvari jezero okrogle oblike.
- Debelina sveta.
- Brisanje in ustvarjanje jezera.
- Oblikovanje in risanje dna.
- Polnjenje jezera z vodo.
- Debelina sveta.
- V jezero postavi ribo.
- Za ribo ustvari pot po kateri se bo gibala.
- Pot obarvaj rdeče.
- Ribi moraš dodati program:
- Riba se mora po rdeči poti gibati hitro.
- V poljubnem vogalu sveta ustvari gorovje.
- Gorovje mora biti poraščeno z drevesi. (Vsaj tri drevesa.)
- Drevesa zmanjšaj na velikost 0.5.
- V okolico jezera postavi 5 kovancev.
- Kovance povečaj na velikost 2.
- Vstavi figuro KODU.
- Koduja zmanjšaj na velikost 0,6.
- Koduju moraš dodati program:
- Koduja lahko premikaš po svetu s pomočjo puščic.
- Ko preteče čas 30 sekund, se igra konča.
- Ko se Kodu dotakne kovanca, dobiš 10 točk (zelene barve).
- Kodu kovanec poje.
- Če se Kodu dotakne vode, se igra konča.
- Ko Kodu zbere 50 točk, zmagaš.
- Narejeno igro shrani pod imenom PZ “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: PZ AlešC
- Narejen izdelek oddaj v spletni učilnici.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2020/04/preverjanje2.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][et_pb_image src=”http://alesc.splet.arnes.si/files/2020/04/preverjanje1.jpg” alt=”ozadje” title_text=”Izgled sveta” align=”center” align_tablet=”center” align_phone=”” align_last_edited=”on|desktop” admin_label=”Image” _builder_version=”3.23″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” animation=”off” sticky=”off” always_center_on_mobile=”on” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]