KODU – VAJA 3

Kodu mora prečkati svet in prispeti na drugo stran. Ko se dotakne osvobojenega ozemlja, zmaga. Pri tem ga ovirajo topovi, ki izstreljujejo rakete. Vsak zadetek ali dotik rakete mu odvzame 50 točk zdravja. Če poje jabolko, se mu zdravje poveča za 50 točk. Kodu štarta z 200 točkami zdravja. Igra je tudi časovno omejena.

 

POMOČ pri delu

Na slikah imaš prikazan izgled sveta.

Nekaj ukazov, ki jih moraš uporabiti pri programiranju:

ON LAND (na zemlji), TYPE (vrsta zemlje), QUICKLY (hitro), TIMER (časovnik), ARROWS (puščice), KEYBOARD (tipkovnica), END (konec), WIN (zmaga), MOVE (premakni), BUMPED (udariti, zaleteti), RANDOM (naključno), SHOOT (izstreliti), MISSILE (raketa, izstrelek), EAT (pojej), ME (mene), HEAL (ozdravi), HEALTH (zdravje), APPLE (jabolko), POINTS (točke), EQUALS (enako), RED (rdeča)…

  1. Odpri novi svet.
  2. Svet 3X podaljšaj.
  3. Konec sveta pobarvaj z drugačno podlago št. 4.
  4. Na začetek sveta postavi Koduja.
  5. Koduja povečaj (CHANGE SIZE) na 1,4 in zmanjšaj njegovo višino (CHANGE HEIGHT) na minimum.
  6. Na desni rob postavi STICK (top).
  7. Top pomanjšaj na 0,7 in rotiraj (ROTATE) na 180.
  8. Povčaj hitrost izstrelkov (CHANGE SETTINGS – poišči MISSILE SPEED in ga poljubno povečaj (10).
  9. Topu moraš dodati program:
    • Naključni čas izstreljevanja raket ali izstrelkov.
  10. Top kopiraj (COPY).
  11. Po desnem robu prilepi (desni gumbek in izbereš PASTE) osem topov.
  12. Na levi rob prilepi samo enega in ga rotiraj na 0.
  13. Levi top ponovno kopiraj in ga prilepi 6X.
  14. Levi in desni topovi morajo stati izmenično (glej sliko). Premikaš jih lahko z miško in levim gumbkom.
  15. Tudi Koduju moraš spremeniti nekaj nastavitev (Vključi – SHOW HIT POINTS in MAX HIT POINT nastavi na 200).
  16. Koduju moraš dodati program:
    • Koduja premikaš s pomočjo puščic. Dodaj en quickly.
    • Ko preteče čas 30 sekund, se igra konča.
    • Ko se dotakne polja na koncu sveta, zmaga.
    • Ko se dotakne rdečega jabolka, se on ozdravi za 50 točk.
    • Ko se dotakne rdečega jabolka, ga poje.
    • Ko je njegovo zdravje enako 0 točk, se igra konča.
  17. Narejeno igro shrani pod imenom VAJA3 “tvoje ime in prva črka priimka”. NPR.: VAJA1 AlešC
  18. Narejeno vajo oddaj v spletni učilnici NRA.
ozadje
ozadje