NAVODILO
Samostojna vaja 2 – Prehranska igra
KAJ MORAŠ SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
Napisati moraš program v katerem z ribiško mrežo loviš zdravo hrano in se izogibaš nezdravi.
Napisana imaš kratka navodila in opisano dogajanje na odru. Dodano imaš sliko možnega izgled odra. Vajo shrani pod imenom Samostojna vaja 2 – Prehranska igra. Pri delu si pomagaj s Programi – igrice in Kako sprogramirati?. Ne pozabi, da je možnih poti in rešitev veliko. Vsak program vsebuje tudi del, ki ga moraš “pogruntati” sam.
- Potrebuješ novo ozadje. Izgled si izberi sam.
- Izbriši muco in namesto nje vstavi figuro osebe. Oseba se mora pojaviti na začetku in razložiti pravila igre. Nato izgine in prične se igra.
- Potreboval boš figuro ribiške mreže. Lahko jo poiščeš na internetu ali narišeš sam. Ribiška mreža se mora premikati s pomočjo miške. Ko se z njo dotakneš zdrave hrane ti prišteje točke in odšteje, če se dotakneš nezdrave hrane. Namesto ribiške mreže lahko vstaviš tudi poljubno figuro za lovljenje (lonec, zajemalko…).
- Potreboval boš figure zdrave in nezdrave hrane. Predlagam tri zdrave in tri nezdrave hrane. Hrano poišči v knjižnici programa.
- Vsa hrana se mora pojavi na vrhu odra in potovati proti dnu (padajoče črke). Na vrhu odra se pojavi na naključnem mestu. Ko se dotakne ribiške mreže, mora izginiti.
- Igra naj se konča, ko preteče določen čas (uporabi štoperico).
- Ko preteče določen čas, se ozadje zamenja in pojavi se napis KONEC in izpiše število doseženih točk.
- Potreboval boš eno spremenljivko, ki jo poimenuješ TOČKE.
Predlagani dodatek za popestritev igre.
- Hrana s časom trajanja igre pada vse hitreje in postajati vse manjša.
Eden izmed možnih izgledov igrice – Prehranska igra.