Home » SVaja 10 – Pobarvaj barvanko

SVaja 10 – Pobarvaj barvanko

NAVODILO

Samostojna vaja 10 – Pobarvaj barvanko

KAJ MORAŠ SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?

Tokrat je potrebno sprogramirati barvico, da boš z njo lahko pobarval pobarvanko. Na levi strani odra lahko izbereš barvo s katero boš lahko barval.

Napisana imaš kratka navodila in opisano dogajanje na odru. Dodano imaš sliko možnega izgled odra. Vajo shrani pod imenom Samostojna vaja 10 – Pobarvaj barvanko. Pri delu si pomagaj s Programi – igrice in Kako sprogramirati?. Ne pozabi, da je možnih poti in rešitev veliko. Vsak program vsebuje tudi del, ki ga moraš “pogruntati” sam.

  • Potrebuješ oder (ozadje), ki bo imelo izgled pobarvanke. Pobarvanko najdeš na spletu in jo uvoziš v program. Z nekoliko truda lahko pobarvanko izdelaš tudi sam. Ozadje ustrezno poimenuj.
  • Potreboval boš več figur s pomočjo katerih boš izbiral barve. Vsaka figura mora predstavljati določeno barvo. Več barv več figur. Rešitev je lahko tudi drugačna. (NPR. Barvne packe na ozadju.) Te figure v osnovi ne potrebujejo nobenega programa. Figure ustrezno poimenuj.
  • Potreboval boš figuro pisala s katerim boš barval. Figuro poimenuj in ji dodaj ustrezen program (kodo). Figuro je potrebno premikati z miško. Barva pa samo takrat, ko je pritisnjen miškin levi gumbek.
  • POMOČ: Vse figure so narisane tako, da se koordinate (0,0) nahajajo na njihovi sredini. Zato bo vaše pisalo barvalo ali puščalo sled na sredini držala in ne na konici. Pisalo je potrebno v zavihku Videzi ustrezno premakniti, da bo konica kazala točno na označeni center.

Eden izmed možnih izgledov igrice – Pobarvaj barvanko.