NAVODILO
Program 3 – Po labirintu
KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
- Ustvariti želimo labirint po katerem potuje izbrana figura (žoga, zmaj, helikopter…) do svojega cilja – VRATA (Izhod).
- Figuro premikamo s pomočjo smernih tipk (Možno je tudi premikanje s pomočjo miške.).
- Ko se dotaknemo VRAT, se igra zaključi in izpiše se čas igranja.
NA ZAČETKU
- Ustvarimo (narišemo) ozadje – LABIRINT.
- Odstranimo muco.
- Narišemo ali naložimo sličico, katero bomo premikali po labirintu (žoga, žival….) in jo pomanjšamo.
- Narišemo ali naložimo sličico, katera bo naš končni cilj – VRATA (Izhod).
- Sličice in ozadje ustrezno poimenujemo.
- Celoten projekt shranimo pod imenom PO LABIRINTU.
- Pričnemo z pisanjem kode.
- V igri je potrebno napisati kodo samo za figuro katero premikamo.
NADGRADNJA IGRICE? (SAMOSTOJNO DELO)
- Kazenske točke za dotik stene labirinta.
- Igro lahko igrata tudi dva igralca, ki med seboj tekmujeta.
- Pošasti, ki te ovirajo ali lovijo.