Home » Vaja03 Scratch (prepisovanje)

Vaja03 Scratch (prepisovanje)

NAVODILO  

Program 3 – Po labirintu

KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?

  • Ustvariti želimo labirint po katerem potuje izbrana figura (žoga, zmaj, helikopter…) do svojega cilja – VRATA (Izhod).
  • Figuro premikamo s pomočjo smernih tipk (Možno je tudi premikanje s pomočjo miške.).
  • Ko se dotaknemo VRAT, se igra zaključi in izpiše se čas igranja.

NA ZAČETKU

  • Ustvarimo (narišemo) ozadje – LABIRINT.
  • Odstranimo muco.
  • Narišemo ali naložimo sličico, katero bomo premikali po labirintu (žoga, žival….) in jo pomanjšamo.
  • Narišemo ali naložimo sličico, katera bo naš končni cilj – VRATA (Izhod).
  • Sličice in ozadje ustrezno poimenujemo.
  • Celoten projekt shranimo pod imenom PO LABIRINTU.
  • Pričnemo z pisanjem kode.

IZBRANA FIGURA

  • V igri je potrebno napisati kodo samo za figuro katero premikamo.

NADGRADNJA IGRICE? (SAMOSTOJNO DELO)

  • Kazenske točke za dotik stene labirinta.
  • Igro lahko igrata tudi dva igralca, ki med seboj tekmujeta.
  • Pošasti, ki te ovirajo ali lovijo.