NAVODILO
Program 4 – Najdi in klikni
KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
- Ustvarili bomo igrico pri kateri snežak izgine in se zopet za kratek čas prikaže na nekem naključnem mestu.
- Tvoja naloga je s pomočjo miške klikniti na snežaka.
- Vsak kilk ti prinese eno točko.
- Igrica traja natančno 30 sekund nato se zaključi.
NA ZAČETKU
- Izbriši figuro mačka in vstavi figuro snežaka.
- Snežaka zelo pomanjšaj.
- Dodaj novo ozadje – zimska pokrajina.
- Figuro in ozadje ustrezno poimenujemo.
- Celoten projekt shranimo pod imenom NAJDI IN KLIKNI.
- Prepiši kodo, ki jo dodaš snežaku.
NADGRADNJA IGRICE? (SAMOSTOJNO DELO)
- Ob zaključku časa se pojavi novo ozadje na katerem piše KONEC IGRICE.
- Pojavi se nova figura, ki ti pove, koliko točk si dosegel.